Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

Letní reklamní kampaň Zoo Praha

23. 07. 2008


Léto ve stylu Made in nature

 

Na 365 citylight plochách se mohou Pražané navnadit k návštěvě zoo díky reklamní kampani MADE IN NATURE. Na 5 zastávkách v centru jsou pak na dotykových obrazovkách k vidění reklamní spoty i delší sekvence s úžasnými pohyby chameleona, jenž se stal ústřední postavou této kampaně.
Pražská zoo chce navázat na loňskou letní kampaň, díky níž do zoo v srpnu 2007 dorazilo 215.515 návštěvníků, což je měsíční rekord.
Podaří se jej letos překonat?
{MediaGallery}2538-letni-reklamni-kampan-zoo-praha{/MediaGallery}

Stovky Gorilích pohádek i nových vzdělávacích brožur s názvem „Malá gorila“ byly předány v záchranné stanici Méfou zástupcům organizace Ape Action Africa. Zprava: vedoucí oddělení in situ projektů Zoo Praha Kristýna Čechlovská, ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, ředitelka Ape Action Africa Rachel Hogan, projektový manažer Ape Action Africa Arend Van Blerk a koordinátor Toulavého autobusu Zoo Praha Jocelyn Aubery Ewane. Foto Lenka Janochová, Zoo Praha

Zoo Praha podepsala s kamerunským Ministerstvem lesů a fauny memorandum o další spolupráci na ochraně tamní přírody. To se týká zejména Biosférické rezervace Dja, kterou obývají kriticky ohrožené gorily nížinné, šimpanzi, sloni...

Vizualizace expozičního celku Arktida. Zdroj Zoo Praha

Dnes byla podepsána smlouva mezi Zoo Praha a společností Metrostav DIZ s. r. o., která zvítězila ve výběrovém řízení na výstavbu expozičního celku Arktida, a to za významně nižší cenu, než předpokládal kontrolní rozpočet. Ten...