Nová podoba vstupenek
20. 06. 2008
Od 20. června 2008 používá pražská zoo nové vstupenky
Tato nová podoba je založena na celkovém výtvarném pojetí reklamní kampaně MADE IN NATURE.
Dvanáct nových předních stran tvoří motivy této kampaně, jakými jsou jednak portréty známé z bilboardů a plakátů „citylight“ z metra a MHD (gaviál indický, perlička supí, outloň jávský či ovíječ pruhovaný), další je doplněno výraznými portréty zvířat pražské zoo (např. makak vepří, žirafa Rothschildova, plameňák kubánský či surikata).
Fotografie pochází z dílny Terezy Mrhálkové, fotografky pražské zoo, autorem grafické podoby je Vladimír Veselý.
Dvanáct motivů bylo tištěno na 3 kotoučích, na jednom šly po sobě 4 různé obrázky, takže v praxi to znamená, že 4 po sobě jdoucí návštěvníci zakoupí vstupenky se 4 různými zvířaty.
