Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

Nová podoba vstupenek

20. 06. 2008


Od 20. června 2008 používá pražská zoo nové vstupenky

Tato nová podoba je založena na celkovém výtvarném pojetí reklamní kampaně MADE IN NATURE.

Dvanáct nových předních stran tvoří motivy této kampaně, jakými jsou jednak portréty známé z bilboardů a plakátů „citylight“ z metra a MHD (gaviál indický, perlička supí, outloň jávský či ovíječ pruhovaný), další je doplněno výraznými portréty zvířat pražské zoo (např. makak vepří, žirafa Rothschildova, plameňák kubánský či surikata).

Fotografie pochází z dílny Terezy Mrhálkové, fotografky pražské zoo, autorem grafické podoby je Vladimír Veselý.

Dvanáct motivů bylo tištěno na 3 kotoučích, na jednom šly po sobě 4 různé obrázky, takže v praxi to znamená, že 4 po sobě jdoucí návštěvníci zakoupí vstupenky se 4 různými zvířaty.





Stovky Gorilích pohádek i nových vzdělávacích brožur s názvem „Malá gorila“ byly předány v záchranné stanici Méfou zástupcům organizace Ape Action Africa. Zprava: vedoucí oddělení in situ projektů Zoo Praha Kristýna Čechlovská, ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, ředitelka Ape Action Africa Rachel Hogan, projektový manažer Ape Action Africa Arend Van Blerk a koordinátor Toulavého autobusu Zoo Praha Jocelyn Aubery Ewane. Foto Lenka Janochová, Zoo Praha

Zoo Praha podepsala s kamerunským Ministerstvem lesů a fauny memorandum o další spolupráci na ochraně tamní přírody. To se týká zejména Biosférické rezervace Dja, kterou obývají kriticky ohrožené gorily nížinné, šimpanzi, sloni...

Vizualizace expozičního celku Arktida. Zdroj Zoo Praha

Dnes byla podepsána smlouva mezi Zoo Praha a společností Metrostav DIZ s. r. o., která zvítězila ve výběrovém řízení na výstavbu expozičního celku Arktida, a to za významně nižší cenu, než předpokládal kontrolní rozpočet. Ten...