Zoo Praha

E-vstupenka
Menu

Kampaň MADE IN NATURE

08. 10. 2009


Vejce, peříčka a trus

Pokračujeme v úspěšné kampani MADE IN NATURE, která byla dříve založena na zajímavých portrétech zvířat, nyní na jejich neméně zajímavých produktech, ať už to jsou exkrementy, vejce či peříčka.
Všechny kampaně Zoo Praha mají za cíl propagovat nádheru přírodních tvarů, přitáhnout pozornost za účelem zvyšování návštěvnosti pražské zoo a tím zároveň spoluvytvářet fondy pro záchranu ohrožených druhů ve volné přírodě (z každé vstupenky jde 1 Kč na tyto účely).

Kampaň Made in Nature má dlouhodobý charakter, v tomto tématu budeme pokračovat cca 3 – 4 měsíce, v listopadu a prosinci se k němu přidá kampaň ADOPTUJTE ZVÍŘE, tradičně zaměřená na druhy, které nemají žádné sponzory. 

Kromě toho vydáme do konce roku krásnou knihu - populárně naučnou publikaci s provokujícím názvem ale seriózně pojatým obsahem: Atlas hoven (titul bude skutečně takto pojat), plakát, kalendář na rok 2010 a sérii pohlednic na stejné téma.

Kampaně vznikají  "in-house" v tvůrčím týmu uvnitř Zoo Praha, fotografie pro tuto kampaň pořídil dle zadání dr. Ivy Vilhumové, publikační pracovnice pražské zoo, Robin Halamíček, specialista na makrofotografii.

Samozřejmě, chápeme, že uplatnit trus v rámci reklamní kampaně někomu nepřipadá vkusné, ale všichni, kdo ví, že nutným základem zdraví je dobré a pravidelné vyměšování, musí tuto kampaň ocenit. Navíc je zde opět roztodivnost a plasticita tvarů a lá MADE IN NATURE – a to je téma, s nímž se výborně pracuje!

Vít Kahle

tiskový mluvčí, vedoucí odd. marketingu a PR

{MediaGallery}2421-kampan-made-in-nature{/MediaGallery}