Only in Prague Zoo
Vít Kahle | 17. 07. 2014
Letní marketingová kampaň
_re.jpg)
Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha
Hitem letošního roku – otevřením Velemlokária – pokračujeme i v tradiční lení kampani.
Praha je plná turistů, během léta obzvlášť, proto jsou slogany dvoujazyčně a angličtina tentokrát graficky dominuje nad češtinou.
Unikátní, obrovský velemlok Karlo, největší svého druhu na světě, je skvělým lákadlem, a to nejen pro zahraniční turisty.
Sázka na bizarně krásné zvíře (a nikoli na líbivé, prvoplánové a všeobecně oblíbené druhy) se zatím vyplácí – jsme těsně za půlkou července, branami zoo už prošlo za tento měsíc více než 100 000 návštěvníků a cizími jazyky se to tu jen hemží ... :-)
{MediaGallery}2791-only-in-prague-zoo{/MediaGallery}