Only in Prague Zoo

Kampaně

Vít Kahle  |  17. 07. 2014


Letní marketingová kampaň

Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha

Hitem letošního roku – otevřením Velemlokária – pokračujeme i v tradiční lení kampani.

Praha je plná turistů, během léta obzvlášť, proto jsou slogany dvoujazyčně a angličtina tentokrát graficky dominuje nad češtinou.

Unikátní, obrovský velemlok Karlo, největší svého druhu na světě, je skvělým lákadlem, a to nejen pro zahraniční turisty.

Sázka na bizarně krásné zvíře (a nikoli na líbivé, prvoplánové a všeobecně oblíbené druhy) se zatím vyplácí – jsme těsně za půlkou července, branami zoo už prošlo za tento měsíc více než 100 000 návštěvníků a cizími jazyky se to tu jen hemží ... :-)

Only in Prague Zoo


Přihlášení k newsletteru