Rychlostní kampaň

Kampaně

Vít Kahle  |  07. 04. 2015


Nová reklamní kampaň je zaměřená na rychlost – u čtyř vybraných druhů prezentujeme, za jak dlouho by se teoreticky dostali z daného místa do pražské zoo.

(c) Zoo Praha (c) Zoo Praha

V praxi to znamenalo, že jsme vlastně pro každou výlepovou plochu (billboard či citylight) vytvořili originál. Zjistili jsme si její vzdálenost k zoo a podle maximální rychlosti daného zvířete spočítali příslušný počet minut.

Samozřejmě, berme to jako nadsázku a zajímavé srovnání mezi želvou (1 km/h), slonem (40 km/h), zebrou (60 km/h) a gepardem (110 km/h). Nechceme tím nijak napínat nervy řidičů ve složitých dopravních situacích v Praze.

Stejná čtveřice zvířat byla v podobě ikon použita na výrazné navigační reklamě u Trojského mostu, kterou jsme zveřejnili na začátku 84. hlavní sezóny Zoo Praha.

Trička s tématikou rychlostní kampaně k dostání v obchodech se suvenýry nebo v e-shopu.

Rychlostní kampaň


Přihlášení k newsletteru