Superbrands pro Zoo Praha

Posilování značky

Zoo Praha  |  08. 10. 2013


Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.

Foto: Tomáš Adamec Foto: Tomáš Adamec

Ve čtvrtek 3. října byly zveřejněny výsledky letošní soutěže o titul Czech Superbrand. Ocenění, které je udělováno v 90 zemích světa nejlepším značkám na trhu, získalo 25 firem.

„Zoo Praha se těší výjimečné oblibě veřejnosti. Není to jen díky jedinečným expozicím a mnoha aktivitám v areálu zoo i mimo něj, ale také díky dlouhodobě a poctivě budovanému dobrému zvuku její značky. Současně je Zoo Praha spojena s výjimečnými chovatelskými úspěchy a se zásluhami při záchraně ohrožených druhů zvířat, což ji řadí k absolutní světové špičce,“ uvádí ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.

Volba probíhala na základě pětikolového šetření. Český patentový úřad nejprve uvolnil pro Czech Superbrands databázi milionu českých značek, z nichž pořadatelé vybrali padesát tisíc nejrespektovanějších. Veřejnost i marketingoví odborníci pak zvolili 800 z nich. Porota Brand Council sestavená z odborníků zoblasti PR, médií a komunikace nakonec rozhodla o výsledku. Vedle zoo získaly ocenění spolecnosti Eta nebo Národní divadlo.

Foto: Tomáš Adamec, Zoo Praha


Přihlášení k newsletteru