Superbrands pro Zoo Praha
Michal Šťastný | 08. 10. 2013
Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.
Ve čtvrtek 3. října byly zveřejněny výsledky letošní soutěže o titul Czech Superbrand. Ocenění, které je udělováno v 90 zemích světa nejlepším značkám na trhu, získalo 25 firem.
„Zoo Praha se těší výjimečné oblibě veřejnosti. Není to jen díky jedinečným expozicím a mnoha aktivitám v areálu zoo i mimo něj, ale také díky dlouhodobě a poctivě budovanému dobrému zvuku její značky. Současně je Zoo Praha spojena s výjimečnými chovatelskými úspěchy a se zásluhami při záchraně ohrožených druhů zvířat, což ji řadí k absolutní světové špičce,“ uvádí ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek.
Volba probíhala na základě pětikolového šetření. Český patentový úřad nejprve uvolnil pro Czech Superbrands databázi milionu českých značek, z nichž pořadatelé vybrali padesát tisíc nejrespektovanějších. Veřejnost i marketingoví odborníci pak zvolili 800 z nich. Porota Brand Council sestavená z odborníků zoblasti PR, médií a komunikace nakonec rozhodla o výsledku. Vedle zoo získaly ocenění spolecnosti Eta nebo Národní divadlo.