Výsledky reklamní kampaně ADOPTUJTE ZVÍŘE 2010
25. 01. 2011
Z 87 „sirotků“ nezbyl ani jeden – všichni našli své adoptivní rodiče či sponzory
Reklamní kampaň ADOPTUJTE ZVÍŘE, konaná v listopadu a prosinci loňského roku překonala opět všechny předešlé.
Zaměřena byla na propagování adopce zvířat, která neměla dosud žádného svého mecenáše, nebo o něj v průběhu roku přišla.
Setkalo se to s velkým úspěchem:
celkem bylo vybráno 3 291 118 Kč (tj. o 318 742 Kč více než v roce 2009).
Na chov zvířat v pražské zoo přispělo v rámci kampaně 1 486 adoptivních rodičů a sponzorů, z toho 792 nových a 694 stávajících, kteří prodloužili smlouvu o další rok.
Z pěti motivů, které se objevily na billboardech a citylightech, byl jednoznačně nejúspěšnější šváb harlekýn s 19 příspěvky, na druhém volavčík člunozobý s 12 (viz tabulka níže).
Počet SP a AR u propagovanch zvířat
|
|||
Stav k 20. 1. 2011
|
|||
Zvíře
|
AR
|
SP
|
Celkem
|
Bércoun skvrnitý
|
4
|
1
|
5
|
Pelikán kadeřavý
|
2
|
0
|
2
|
Přímorožec beisa
|
1
|
1
|
2
|
Šváb harlekýn
|
16
|
3
|
19
|
Volavčík člunozobý
|
9
|
3
|
12
|
Nejoblíbenější zvířata pro sponzoring jsou z celkového pohledu tradičně psouni (127 donátorů), tučňáci (100), na třetím místě překvapivě vakoveverka létavá (69).
Uvádíme počet donátorů za toto sledované období:
Počet SP a AR u nejoblíbenějších zvířat
|
|||
Stav k 20. 1. 2011
|
|||
Zvíře
|
AR
|
SP
|
Celkem
|
Bércoun africký
|
47
|
7
|
54
|
Gorila nížinná
|
4
|
57
|
61
|
Komba ušatá
|
54
|
7
|
61
|
Levhart obláčkový
|
41
|
10
|
51
|
Outloň váhavý
|
45
|
9
|
54
|
Psoun prériový
|
124
|
3
|
127
|
Surikata
|
27
|
54
|
81
|
Tučňák Humboldtův
|
54
|
46
|
100
|
Vakoveverka létavá
|
68
|
1
|
69
|
Žirafa Rothschildova
|
2
|
48
|
50
|
Jako vždy byly nejúspěšnější poslední tři týdny v roce, kolem Vánoc a Nového roku je tradičně velký nárůst sponzorských příspěvků.

Šváb harlekýn – nepsaný vítěz kampaně (foto D. Tichý)
Kampaň zaznamenala mnoho ohlasů na Facebooku Zoo Praha a vzbudila velký zájem veřejnosti. Potěšující rovněž je, že obsadila první místo v hodnocení venkovní reklamy týdeníku Strategie.

Šváb harlekýn – nepsaný vítěz kampaně

Pelikán kadeřavý
Hlavní nabídka
Nyní používáte mobilní verzi webových stránek www.zoopraha.cz. Pokud chcete zobrazit plnou verzi, klikněte zde.