Reklama a marketing

Reklama a marketing

Zoo Praha se cílevědomě věnuje budování své značky. Vizuální styl komunikace je vždy výrazný a dobře rozpoznatelný. S tím souvisí i pojetí marketingových projektů a speciálních akcí.

V této rubrice naleznete ukázky všech nových realizací, od reklamních kampaní, přes reportáže z eventů a projektů až po prezentaci nových propagačních předmětů.

 

Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i...

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček




Unikátní hybridní platební kiosky, jejichž prostřednictvím budou moci návštěvníci pražské zoo přispět na ochranu ohrožených druhů zvířat, dnes na tiskové konferenci představili ředitel Zoo Praha Miroslav Bobek, generální ředitel společnosti Mastercard Miroslav Lukeš a generální manažerka společnosti Ingenico Martina Kirchrathová. Foto: Václav Šilha, Zoo Praha

Přispět na záchranu čtyř ohrožených druhů, jakými jsou kůň Převalského, gorila nížinná, gaviál indický či laoš, lze nově pomocí unikátních kiosků - dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které uvádí do...

Laureáti Cen Richard v roce 2016. Autor: Václav Šilha, Zoo Praha

V Zoo Praha, kde dnes proběhlo tradiční Setkání přátel, sponzorů a adoptivních rodičů zvířat, byly jejím nejvýznamnějším podporovatelům uděleny ceny Velký, Malý a Divoký Richard. Jsou vyrobeny z českého křišťálu podle...




Vít Kahle, odborný poradce pro marketing a PR Zoo Praha, přebírá ocenění pro Zoo Praha Vizionář 2018. Foto: Petr Hamerník, Zoo Praha.

Zoo Praha uspěla v projektu Vizionáři 2018, který oceňuje a propaguje autory zajímavých inovací a neotřelých počinů uplynulého roku. Pražská zoo získala prestižní titul za unikátní kiosky – dotykové obrazovky s integrovanou...

Pražská zoo se stala jednou z 25 značek, které obdržely ocenění Czech Superbrands. Ve světě se podobným titulem mohou pochlubit společnosti, jako je Amazon.com, UNICEF, The New York Times nebo Rolex.




Stejně jako loni jsme i letošní adopční kampaň okořenili zajímavou pobídkou.



Přihlášení k newsletteru