Kampaně

Kampaně

Enrichment je i skvělé téma pro letošní reklamní kampaň Zoo Praha. Co je jejím hlavním sdělením pro veřejnost?  Je to vzkaz, že v pražské zoo jsou ZVÍŘATA V POHODĚ, což je i ústřední slogan kampaně.

aneb opět osvědčená rada pro všechny, kdo neví co nadělit pod stromeček

Adopční kampaň 2017

Blíží se konec roku a v tomto období tradičně vyjíždíme s adopční kampaní podporující zvířata, které nemají žádné adoptivní rodiče či sponzory.

Rádi navštěvujete naši zoologickou zahradu a fotoaparát máte vždy po ruce?

Krásné fotografie zachycující mimořádné okamžiky zvířat. Nová fotografická kampaň Zoo Praha je založena na jednoduchém principu - emoce vzbudí nejlépe samo zvíře. Netřeba mnoho textu a vysvětlování.

Nová kampaň Zoo Praha – Hledáme děti z fotografie.

V roce 1975 přivítala Zoo Praha svého 25 000 000. návštěvníka. Rádi bychom jeho - i další děti, které navštívily zoologickou zahradu spolu s ním a jsou zachyceny na archivní fotografii - vyhledali a pozvali na slavnostní zahájení letošní hlavní sezóny. Obracíme se proto na veřejnost...

1. března se Praha probudila do krásného, zasněženého dne. Pro zaměstnance Zoo Praha se ale tato pohádka proměnila v noční můru. Množství mokrého sněhu neudržela síť jedné z voliér a uletělo 18 kriticky ohrožených ibisů skalních.

Mimo adopční kampaně 2015 byla v prosinci odstartována též kampaň Vzácní lvi v Praze, která má návštěvníky upozornit na přítomnost nových lvů indických a byla umístěna na BB a CLV plochy. Tato kampaň běžela též v měsíci lednu a únoru r. 2016.

Listopad a prosinec se již tradičně nesl v duchu adopčních kampaní. Ze „sirotků“, kteří nemají žádného adoptivního rodiče, byly pro kampaň v letošním roce zvoleny tyto druhy: ovíječ filipínský, želva ostnitá, arowana dvojvousá a makak vepří.

V návaznosti na letošní umístění pražské zoo jako čtvrté nejlepší zoo na světě jsme v září a říjnu navázali celorepublikovou outdoorovou kampaní zaměřenou na propagaci čtyř nejvýraznějších mláďat Zoo Praha – tapíra jihoamerického, lachtana jihoafrického, gibona stříbrného a hrabáče...

Outdoorová kampaň propagující světový úspěch

Nová reklamní kampaň je zaměřená na rychlost – u čtyř vybraných druhů prezentujeme, za jak dlouho by se teoreticky dostali z daného místa do pražské zoo.

A je to tu! S radostí vyhlašujeme výsledky soutěže o zájezd s Čedokem spojené s adopční kampaní.

Dne 19. prosince 2014 agentura fundraising s. r. o. rozeslala přátelům Zoo Praha vánoční zásilku s žádostí o podporu pro nový pavilon goril, kde byl bohužel uveden nesprávný tvar bankovního účtu.Omluvu kolegů z agentury fundraising s. r. o. za vzniklou chybu naleznete v přiloženém dopise.

Pražská zoo odstartovala kampaň propagující světový úspěch

Ihned po svém otevření v neděli 27. července si nový herní prostor pro děti a rodiče získává své příznivce.

Letní marketingová kampaň

Je cílena na našich 10 pavilonů a na boj s povědomím mnoha lidí založeném na obavě, že v pražské zoo není přes zimu a ve špatném počasí co k vidění.

Marketingová kampaň - léto 2013

Druhá etapa reklamní kampaně Zoo Praha právě startuje

Přihlášení k newsletteru