Zimní marketingová kampaň

Kampaně

Vít Kahle  |  20. 02. 2014


Je cílena na našich 10 pavilonů a na boj s povědomím mnoha lidí založeném na obavě, že v pražské zoo není přes zimu a ve špatném počasí co k vidění.

Divočina v Praze - navštivte Pavilon šelem nebo jiný z našich deseti pavilonů Divočina v Praze - navštivte Pavilon šelem nebo jiný z našich deseti pavilonů

Pokud byste chtěli všechna zařízení poctivě projít, stěží to stihnete za jeden den. Odvisle od počasí můžete pozorovat stovky živočišných druhů a ohřát se v Indonéské džungli, v Africkém domě či v Pavilonu šelem a plazů.

Z výše uvedeného vychází i pojetí sloganů:
TROPY V PRAZE, DŽUNGLE V PRAZE, POUŠŤ V PRAZE, DIVOČINA V PRAZE, POBŘEŽÍ V PRAZE, atd.

Ve venkovní reklamě se postupně objevilo osm motivů, kterými propagujeme pavilony: Indonéská džungle, Africký dům, Čambal, Sečuán, Pavilon šelem a plazů, Pavilon goril, Afrika zblízka a Pavilon tučňáků.

Letos plánujeme otevřít ještě další dvě lákadla – po povodni zrekonstruovaný Pavilon velkých želv a velezajímavý Pavilon velemloků.

Zimní marketingová kampaň

 


Přihlášení k newsletteru